Block title
Меню сайту
Block title
Block content
Корисні посилання
Система Orphus
Акадамія творчої думки> Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія. Державна служба зайнятості

Категорії розділу
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Вxiд на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

"Напрями роботи дошкільного закладу з формування у дошкільників позитивного образу рідного дому&quo

 

Мій дім

           Мета:

  •        виховувати любов до рідного дому, бажання його облаштувати, підтримувати в ньому порядок.

           Форми роботи:

  •        бесіди 

                     -         Дім, в якому я живу;

                     -         Моя кімната;

                     -         Чому я люблю свій дім;

                     -         Якщо мама втомилася;

                     -         Мої домашні обов’язки;

                     -         Як я допомагав татові, бабусі, братику;

  •      малювання 

                    -         Дім, в якому я живу;

                    -         Моя кімната;

                    -         Мій ігровий куточок;

                    -         Моя сім’я;

                    -         Житло, яке збудувала пташка (за вибором дитини);

  •     уявні ситуації 

                   -         Щоб у домі стало веселіше;

                   -         Як я переоблаштував би свою кімнату;

                   -          Будинок моєї мрії;

                   -         Вихідний день удома;

                   -         Як я прикрасив би свій дім;

  •     сюжетні ігри

                   -         Сім’я;

                   -         Новосілля;

                   -         Прибирання;

                   -         Татове свято;

                   -         День народження мами;

  •    ігри – драматизації

                   -         Лисиця і заєць;

                   -         Теремок;

                   -         Троє поросят;

  •   ручна праця, конструювання

               -         Виготовлення сувенірів, творчих виробів для прикрашання дому;

                -         Виготовлення сімейного альбома (портрети мами, тата, братика, сестрички, зроблені дітьми).

 Моя родина

  Мета:

  •    виховувати ціннісне ставлення до своєї сім’ї, інтерес до історії власного роду, його членів.

     Форми роботи:

  •    бесіди

                   -         Якими є (були) мої дідусь, бабуся;

                   -         Я пишаюсь своїм татом, мамою, дідусем, бабусею;

                   -         Мої найдорожчі люди;

                   -         Мій рід;

  •    малювання 

                   -         Моя родина;

                   -         Портрет моєї сім’ї;

                   -         Родинне дерево;

  •    уявні ситуації

                  -         Якщо мама втомилася;

                  -         Що я хотів би змінити;

                  -         Якби чарівник запропонував здійснити три бажання;

                   -         Якби я був чарівником;

  •    сюжетні ігри

                  -         Сім’я;

                  -         Магазин подарунків;

                  -         Ярмарок дитячих робіт;

  •    ручна праця, конструювання

                  -         Виготовлення подарунків для всіх членів родини;

                  -         Виготовлення вітальних листівок.

 Сімейні традиції

 Мета:

  •    виховувати ціннісне ставлення до сімейних традицій, бажання їх зберігати і відтворювати.

  Форми роботи:

  •    бесіди

                  -         Як я проводжу вихідні дні;

                  -         Мій день народження;

                  -         Свята у моїй родині;

                  -         Як я вітав бабусю, дідуся;

                  -         Наші сімейні традиції;

  •   малювання

                  -         Обереги моєї сім’ї;

                  -         Дім (подвір’я) моєї бабусі;

                  -         Господарство моєї бабусі;

                  -         День народження братика (сестрички);

  •   уявні ситуації

                  -         На гостинах у друзів;

                  -         Як я приймаю гостей;

                  -         Як я приходжу у гості;

                  -         Як я накриваю стіл для гостей;

                  -         Що я побажаю мамі (тату, братику, сестричці) на святі;

                  -         Як я буду вітати бабусю (дідуся) з днем народження;

  •   сюжетні ігри 

                  -         Готуємося зустрічати гостей;

                  -         День іменинника;

  •   ручна праця, конструювання –

                  -         Виготовлення подарунків для членів родини до свят;

                  -         Виготовлення фотоальбома «Наші сімейні традиції».