Block title
Меню сайту
Block title
Block content
Корисні посилання
Система Orphus
Акадамія творчої думки> Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія. Державна служба зайнятості

Категорії розділу
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Вxiд на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Результати моніторингу якості освіти

        

За результатами моніторингу, проведеного у травні місяці, кількість дітей в І молодших групах № 1, № 2, № 10:

  • із високим рівнем розвитку становить 38 % (на початок навчального року дітей зазначеної категорії не було виявлено);
  • із достатнім рівнем розвитку становить 24% (збільшилось на 10 % в порівнянні з початком навчального року);
  • із середнім -29% (кількість дітей зменшилась на 24 %);
  • із низьким – 9% (на початок навчального року становила 33 %)

Рівень компетентності за розділами освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» відповідає:

  • в І молодшій групі № 1 достатнім показникам (окрім розділу «Гра дитини» - рівень компетентності дітей високий);
  • в І молодшій групі № 2 достатнім показникам (окрім розділів: «Дитина у природному довкіллі», «Мовлення дитини»- рівень досягнень дітей середній);
  • в І молодшій групі № 10 високим показникам.

 

В групах дітей молодшого дошкільного віку № 7, № 9 кількість малят:

  • із високим рівнем компетентності становить 20% (на початок навчального року не було виявлено)
  • із достатнім - 69% (у вересні не було виявлено);
  • із середнім- 11% (зменшилась на 53%);
  • із низьким рівнем не виявлено (на початок навчального року становила 36%)

Рівень досягнень дітей ІІ молодшої групи № 7 за розділами: «Дитина у природному довкіллі»,«Дитина в соціумі», «Дитина у світі культури», «Мовлення дитини» відповідає достатнім показникам; за розділами: «Гра дитини», «Дитина в сенсорно- пізнавальному просторі», «Особистість дитини» - високим показникам.

Рівень досягнень дітей ІІ молодшої групи № 9 за усіма розділами програми відповідає достатнім показникам.

 

У групах дітей середнього дошкільного віку № 5,№ 6 кількість дітей :

  • із високим рівнем розвитку становить 41% ( збільшилась на 37% в порівнянні з початком навчального року);
  • із достатнім - 49% (збільшилась на 9% в порівнянні з початком навчального року);
  • із середнім - 10% (зменшилась на 46 %);
  • із низьким рівнем не було виявлено протягом року.

Рівень компетентності дітей за освітніми лініями відповідає:

  • в середній групі 6 високим показникам;
  • в середній групі № 5 достатнім показникам (окрім розділів «Особистість дитини», «Гра дитини»- рівень високий)

Рівень досягнень дітей старших груп № 3, № 4, № 8:

  • високий рівень розвитку мають 11 % дітей ст. гр. № 3, 22 % дітей ст. гр. 4, 11% дітей старшої групи № 8 (на початок навчального року було виявлено всього 10%);
  • достатній рівень розвитку мають 89 % дітей ст. гр. № 3; 50 % дітей ст. гр. 4, 67% дітей ст. гр. № 8 (на 14 % більше в порівнянні з вереснем місяцем);
  • дітей із середнім рівнем розвитку в ст. гр. № 3 на кінець року не виявлено , в ст. гр № 4- 28%, а в ст. гр. № 8 - 21% дітей мають середній рівень розвитку, ( на 19 % менше в порівнянні з вереснем місяцем);
  • дітей із низьким рівнем розвитку не виявлено.

Вивчення показників компетентності за освітніми лініями показало, що рівень досягнень дітей старшого дошкільного віку відповідає достатнім показникам (окрім освітньої лінії «Мовлення дитини» в старшій гр. № 8- рівень середній). Середній бал результативності в ст. гр. № 3 становить- 8,8 (достатній рівень), в старшій групі № 4- 8,24 (достатній рівень), в старшій групі № 8- 7,51(достатній рівень)