Block title
Меню сайту
Block title
Block content
Корисні посилання
Система Orphus
Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія. Державна служба зайнятості

Категорії розділу
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Вxiд на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 161
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Результати моніторингу якості освіти

         Моніторинг якості освіти проводиться в закладі дошкільної освіти тричі на рік (вересень, січень, травень)

       

За результатами  моніторингу, проведеного у травні місяці, кількість дітей           

в І молодших групах № 1, № 2, № 10:

  • із високим рівнем розвитку становить 47 % (на початок навчального року дітей зазначеної категорії не було виявлено);
  • із достатнім рівнем розвитку становить 46% (збільшилось на 38 % в порівнянні з початком навчального року);
  • із середнім -7% (кількість дітей зменшилась на 47 %);
  • із низьким – не виявлено (на початок навчального року становила        38 %)

Рівень компетентності за розділами освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» відповідає:

  • в І молодшій групі № 1 високим показникам (окрім розділу «Дитина у природному довкіллі» - рівень компетентності дітей достатній);
  •  в І молодшій групі № 2 високим показникам (окрім розділів: «Дитина у світі культури», «Особистість дитини»- рівень досягнень дітей достатній);
  • в І молодшій групі № 10 достатнім показникам (окрім розділу «Дитина в соціумі» - рівень досягнень дітей високий)

В групах дітей молодшого дошкільного віку № 5, № 6 кількість малят:

  • із високим рівнем компетентності становить 48% (на 35% збільшилась в порівнянні з початком навчального року);
  • із достатнім - 50% (на 10 % зменшилась);
  • із середнім-  2% (зменшилась на 24%);
  • із низьким рівнем не виявлено

Рівень досягнень дітей молодшого дошкільного віку відповідає високим показникам (окрім розділу «Мовлення дитини» в ІІ молодшій групі № 5- рівень компетентності дітей достатній.

У групах дітей середнього дошкільного віку № 3,№ 4, № 8 кількість дітей :

  • із високим рівнем розвитку становить 32% (на початку року не було виявлено);
  • із достатнім - 61% (збільшилась на 2 % в порівнянні з початком навчального року);
  • із середнім - 6% (зменшилась на 31 %);
  • із низьким- 1% (зменшилась на 3%).

           Рівень компетентності дітей за освітніми лініями відповідає:

  • в середніх групах  № 3, № 4 високим показникам(окрім розділу «Мовлення дитини»- достатній рівень);
  • в середній групі № 8 достатнім показникам.

            Рівень досягнень дітей старшого дошкільного віку:

  • високий рівень розвитку мають 25 %  дітей ст. гр. № 7, 30 % дітей      ст. гр. № 9 (на початок навчального року дітей із високим рівнем розвитку не було виявлено);
  • достатній рівень розвитку мають 75 % дітей ст. гр. № 7 (на 5% менше в порівнянні з початком навчального року); 54 % дітей ст. гр. № 9 (на 10 % менше в порівнянні з вереснем місяцем);
  • дітей із середнім рівнем розвитку в ст. гр. № 7 на кінець року не виявлено ( на початок року кількість дітей зазначеної категорії становила 20 %), а в ст. гр. № 9 - 16%  дітей мають середній рівень розвитку, що на 20 % менше в порівнянні з вереснем місяцем;
  • дітей із низьким рівнем розвитку не виявлено.

Вивчення показників компетентності за освітніми лініями показало, що рівень досягнень дітей старшого дошкільного віку відповідає достатнім показникам. Середній бал результативності в ст. гр. № 7 становить- 8,8 (достатній рівень), в старшій групі № 9- 8,9 (достатній рівень).