Block title
Меню сайту
Block title
Block content
Корисні посилання
Система Orphus
Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія. Державна служба зайнятості

Категорії розділу
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Вxiд на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 158
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Результати моніторингу якості освіти

         Моніторинг якості освіти проводиться в закладі дошкільної освіти тричі на рік (вересень, січень, травень)

       

За результатами  моніторингу, проведеного у січні місяці, кількість дітей в І молодших групах № 1, № 2, № 10:

  • із високим рівнем розвитку становить 22 % (на початок навчального року дітей зазначеної категорії не було виявлено);
  • із достатнім рівнем розвитку становить 65% (збільшилось на 57 % в порівнянні з початком навчального року);
  • із середнім -13% (кількість дітей зменшилась на 57 %);
  • із низьким – не виявлено (на початок навчального року становила  38 %)

Рівень компетентності за розділами освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» переважно відповідає в І молодших групах № 1, № 2 достатнім показникам (окрім розділів «Дитина у світі культури» ( І мол. гр.  № 2), «Особистість дитини», «Мовлення дитини», «Дитина у природному довкіллі»(І мол. гр. № 1). Рівень досягнень дітей у зазначених розділах середній)

В І молодшій групі № 10 рівень компетентності дітей переважно відповідає середнім показникам (окрім розділів: «Дитина у соціумі»,               «Мовлення дитини» - достатній рівень).

В групах дітей молодшого дошкільного віку № 5, № 6 кількість малят:

  • із високим рівнем компетентності становить 22% (на 9% збільшилась в порівнянні з початком навчального року);
  • із достатнім - 65% (на 5 % збільшилась);
  • із середнім-  13% (зменшилась на 7%);
  • із низьким рівнем не виявлено

Рівень досягнень дітей молодшого дошкільного віку відповідає переважно достатнім показникам. Високий рівень компетентності виявлено за розділами: «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (гр. № 5), «Дитина в соціумі» (гр. № 6)

У групах дітей середнього дошкільного віку № 3,№ 4, № 8 кількість дітей:

  • із високим рівнем розвитку становить 16 % (на початку року не було виявлено);
  • із достатнім - 64% (збільшилась на 5 % в порівнянні з початком навчального року);
  • із середнім - 17% (зменшилась на 20 %);
  • із низьким - 3% (зменшилась на 1%).

           Рівень компетентності дітей за освітніми лініями відповідає переважно достатнім показникам , за винятком освітніх ліній: «Особистість дитини» в середній групі № 3 ( високий рівень), «Дитина в соціумі» в середній групі     № 8 (середній рівень)

            Рівень досягнень дітей старшого дошкільного віку становить:

  • дітей із високим рівнем розвитку не виявлено;
  • 85% дітей мають достатній рівень розвитку, що на 13% більше в порівнянні з початком навчального року ;
  • 15%  дітей мають середній рівень розвитку, що на 5 % менше в порівнянні з вереснем місяцем;
  • дітей із низьким рівнем розвитку не виявлено

Вивчення показників компетентності за освітніми лініями показало, що рівень досягнень дітей старшого дошкільного віку відповідає достатнім показникам. Середній бал результативності в ст. гр. № 7 становить - 7,5 (достатній рівень), в старшій групі № 9 - 7,8 (достатній рівень)