Block title
Меню сайту
Block title
Block content
Корисні посилання
Система Orphus
Акадамія творчої думки> Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія. Державна служба зайнятості

Категорії розділу
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Вxiд на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Статеві особливості соціального розвитку дитини

 

Хлопчики

Дівчатка

Більше прагнуть до ділового спілкування (у грі, праці, навчанні)

Більше прагнуть до міжособистісного спілкування поза іншими видами діяльності

Менше демонструють позитивне ставлення до дорослих

Частіше і більш яскраво проявляють позитивне емоційне ставлення до дорослих

У словесних оцінках частіше використовують дієслова («Він приніс», «Максим мені допоміг» тощо)

У словесних оцінках здебільш послуговуються різноманітними прикметниками (гарний, добрий)

Частіше посідають у групі статус лідера

Частіше посідають у групі статус зірки

Частіше виявляють наполегливість, вимогливість, непоступливість, незгоду з пропозиціями інших

Більше схильні до проявів доброзичливості, пошуку компромісних рішень, поступливості

Менше зацікавлені в процесі спілкування, а більше – в його результатах

Більше зацікавлені у самому процесі спілкування, аніж у його результатах

Більш самостійні в побудові стосунків, пошуку друзів, розв’язанні конфліктів

Більш залежні від допомоги дорослих при побудові стосунків, розв’язанні конфліктів, пошуку друзів

Частіше відмовляються від спільних з дівчатами ігор, віддають перевагу «хлопчачим»

Більш толерантні при створенні спільних з хлопчиками ігор

Частіше вживають різкі слова

Частіше пробачаються, рідше використовують образливі слова

В суперечках більш схильні до використання аргументів, фактів, вагомих доведень

Більш схильні до аргументації у вигляді емоційних проявів (сльози, образи)

Більш наполегливі у прагненні переконати співрозмовника, ніж вислухати його

Уважніше слухають аргументацію співрозмовника

Частіше різко уривають спільну діяльність, якщо вона нецікава, виборюють іграшку, домагаються бажаної ролі

Більш дипломатичні під час розподілу ролей, іграшок, рідше виходять з гри через невдоволення