Block title
Меню сайту
Block title
Block content
Корисні посилання
Система Orphus
Акадамія творчої думки> Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія. Державна служба зайнятості

Категорії розділу
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Вxiд на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Творча педагогічна лабораторія

   З 2005 року педагогами ЛДНЗ узагальнено досвіди:

 

  • "Джерела народної мудрості" С. А. Іванова, 2006 р.
  • "Заради здоров'я дитини" А. П. Пасинок, 2007 р.
  • "Школа шляхетності діє" В. Й. Бойко, 2007 р.
  • "Розкриваємо батькам таємниці виховання" А. П. Білик, 2008 р.
  • "На Ви зі своїм здоров'ям" Н. І. Кривопуст, 2008 р.
  • "Сучасні підходи до організації музичної діяльності" О. А. Колчанова, 2009 р.
  • "Золоті формули здоров'я" А. П. Пасинок, 2009 р.
  • "Дивовижний світ дівчаток та хлоп'ят" творча група ЛДНЗ, 2010 р.
  • "Розвиток творчих здібностей дітей засобами ТРВЗ" А. О. Лучка, 2011 р.
  •  «Розвиток творчих здібностей дошкільників в образотворчій діяльності, використовуючи нетрадиційні техніки зображення » Кривопуст Н.І., 2012 р.
  • «Розвиток пізнавальної діяльності дітей раннього віку за допомогою методики  М. Монтессорі » Ворожейкіна Н.О., 2012 р.
  • "Аспекти патріотичного виховання дошкільнят" творча група ЛДНЗ, 2014 р.
  • "Арт-терапевтичний супровід дітей дошкільного віку" творча група ЛДНЗ, 2015 р.
  • "Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами народознавства" Сосник О.А., 2015 р.
  • "Сучасні підходи до організації занять з фізкультури" Пасинок А.П., 2016 р.

 

   З грудня місяця 2005 року ЛДНЗ брав участь у дослідно-експериметальній роботі за проблемою "Модернізація навчально-виховного процесу на засадах гуманно-особистісного підходу".

   Результати моніторингу якості освітньо-виховного процесу довели, що в усіх вікових групах створено сприятливу психологічну атмосферу, встановлено доброзичливе, емоційне спілкування між учасниками освітньо-виховного процесу, створено "ситуацію успіху" для кожного вихованця з відповідними фондами "Я хочу, можу, буду".

   Діти стали більш впевненими, наполегливими, активними, їх дії набули ознак вибірковості, самостійності.

   Педагоги ЛДНЗ активніше використовують у власній педагогічній діяльності сучасні ефективні методи та форми взаємодії з дітьми, відкриті інноваціям.

   За період дослідно-експериментальної роботи узагальнено такі посібники:

  • "Модернізація дошкільної освіти на гуманістичних засадах";
  • "У серце ввійде те, що йде від серця";
  • "Сходинки успіху";
  • "Інтерактивні методи навчання";
  • "Сучасна ігротека (добірка розвиваючих, дидактичних ігор та вправ для розвитку, укріплення та формування соціального здоров'я";